Συχνές Ερωτήσεις

Όσα πρέπει να γνωρίζεται πριν την αγορά του στρώματος σας

Επειδή οι ανάγκες αλλά και οι προτιμήσεις κάθε ανθρώπου διαφέρουν, το σωστό στρώμα δεν είναι ίδιο για όλους.

ΜΗΝ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΣΤΗΝ ΡΗΣΗ ΟΤΙ ΤΟ ΣΤΡΩΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ ΚΑΙ ΑΝΘΕΚΤΙΚΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΚΛΗΡΟ, ΚΑΛΟ Ή ΠΙΟ ΟΡΘΑ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΤΡΩΜΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΤΟ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΑΣ.

Για μα αγορασετε το κατάλληλο στρώμα θα πρέπει αρχικά να έχετε μετρήσει τις σωστές διαστάσεις, δεν προσαρμόζουμε το σώμα μας στο στρώμα αλλά το στρώμα στο σώμα μας. Μετράμε το εσωτερικό του κρεβατιού και όχι το παλιό μας στρώμα με ένα μεταλλικό μέτρο το μήκος και το πλάτος της επιφάνειας.

Πριν αγοράσετε το στρώμα σκεφτείτε τις απαιτήσεις του σώματός σας και πρώτα από όλα την άνεση του. Το στρώμα πρέπει να υποδέχεται απαλά το σώμα χωρίς να το αναγκάζει να παίρνει άβολες στάσεις, φυσικά σημαντικός παράγοντας είναι και η στήριξη του κεφαλιού και του κορμού ώστε να μην βουλιάζει κάθε φορά που αλλάζουμε πλευρά.

ΜΗΝ ΑΓΟΡΑΣΕΤΕ ΣΤΡΩΜΑ ΟΤΑΝ ΕΙΣΤΕ ΠΟΛΥ ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΟΙ ΚΑΘΩΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΟΚΙΜΗ ΘΑ ΣΑΣ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΟΛΑ ΙΔΑΝΙΚΑ.

Πότε πρέπει να αλλάξω το μαξιλάρι μου;

Το κεφάλι είναι το μέρος του σώματος που συνήθως ιδρώνει περισσότερο, θα πρέπει το μαξιλάρι είτε να μπορεί να πλένεται ή να προστατεύεται με ειδική θήκη που να εμποδίζει την υγρασία να περάσει προς το εσωτερικό του.

Ωστόσο έρευνες έδειξαν ότι, μετά από 1 μόλις χρόνο χρήσης, το 20% του βάρους ενός μαξιλαριού αποτελείται από ακάρεα και τα περιττώματά τους!

Πότε πρέπει να αλλάξω το στρώμα μου;

Οι ειδικοί συνιστούν μετά από 7 – 10 χρόνια καθημερινής χρήσης, ν’ αρχίσουμε να σκεφτόμαστε την αντικατάσταση του στρώματός μας. Αυτό όμως επηρεάζεται κι από άλλους παράγοντες, όπως οι αλλαγές στον τρόπο ζωής ή στο βάρος μας, ή η εξ αρχής κακή ποιότητα του στρώματος, η τωρινή του κατάσταση, κ.α.

Ανεξάρτητα από την ηλικία του, το στρώμα πρέπει να αντικατασταθεί αμέσως:

  • Αν ξυπνάτε με μουδιασμένα άκρα
  • Αν ξυπνάτε νιώθοντας κουρασμένοι
  • Αν δεν κοιμάστε το ίδιο με παλιά
  • Αν το στρώμα σας αναδίδει δυσάρεστες οσμές
  • Αν το στρώμα σας είναι εμφανώς φθαρμένο
Πως θα μετρήσω σωστά τις διαστάσεις του στρώματός μου;

Όλα τα στρώματα μας τα στρώματα φτιάχνονται στις διαστάσεις που επιθυμείτε.

Αν παραγγείλετε το στρώμα σας μαζί με κάποιο κρεβάτι, ο υπεύθυνος πωλητής θα σας συμβουλέψει για τις κατάλληλες διαστάσεις. Αν έχετε ήδη το κρεβάτι, ακολουθήστε τα παρακάτω απλά βήματα:

  • Χρησιμοποιήστε μεταλλικό όχι ξύλινο μέτρο και μεζούρα.
  • Μετρήστε το εσωτερικό του κρεβατιού σας και όχι το παλιό σας στρώμα:
  • Το πλάτος του, από το εσωτερικό της μιας πλαϊνής τραβέρσας ως την απέναντι
  • Το μήκος του, από το εσωτερικό του κεφαλαριού ως το εσωτερικό του κατωπόδαρου
Γιατί να επιλέξω ένα ντυμένο κρεβάτι;

Τα ντυμένα κρεβάτια σχεδιάζονται με γνώμονα την ασφάλεια αλλά και τη δική σας ανάγκη για οικονομία, αισθητική και διαχρονικότητα.

Για το παιδικό κρεβάτι μπορείτε να επιλέξετε ανάμεσα από αμέτρητους συνδυασμούς μοντέλων και χρωμάτων και θα καλύψουν και τις δικές σας ανάγκες λειτουργικότητας και ασφάλειας, αφού:

  • Προστατεύουν τα παιδιά από τραυματισμούς, διότι δεν διαθέτουν αιχμηρές γωνίες
  • Η υφασμάτινη επένδυση αφαιρείται για να πλυθεί (το κρεβάτι επενδύεται και με δερμάτινη για εύκολο καθάρισμα)
  • Ανανεώνονται γρήγορα , εύκολα και οικονομικά, μετατρέποντας το παιδικό δωμάτιο σε καινούριο.
Πως μπορώ να πληρώσω την παραγγελία μου;

Οι παραγγελίες παραδίδονται σε 7-10 εργάσιμες ημέρες.

ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ

1. Χρέωση της πιστωτικής ή χρεωστικής σας κάρτας.

Η χρέωση της κάρτας γίνεται την ημέρα έναρξης της διαδικασίας αποστολής των προϊόντων, εκτός από τα προιόντα τα οποία κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή είναι σαφώς εξατομικευμένα, για τα οποία η χρέωση της πιστωτικής κάρτας γίνεται αμέσως μετά την επιβεβαίωση της παραγγελίας σας. Η Ideal Strom έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την ασφάλεια των συναλλαγών σας μέσω της πιστωτικής σας κάρτας και όλοι οι κάτοχοι πιστωτικών καρτών υπόκεινται σε ελέγχους εγκυρότητας. Σας δίνεται η δυνατότητα πληρωμής και με άτοκες δόσεις βάσει της ισχύουσας εμπορικής πολιτικής. Με την επιλογή του συγκεκριμένου τρόπου πληρωμής θα μεταφερθείτε σε ασφαλές περιβάλλον συναλλαγών της συνεργαζόμενης εταιρείας που έχει αναλάβει τη δρομολόγηση των καρτών και θα σας ζητηθούν όλα τα στοιχεία της κάρτας σας.
 
2. Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό σε έναν από τους ακόλουθους λογαριασμούς.

3. Αντικαταβολή.

Μένω εκτός Αττικής, μπορώ να παραγγείλω;

Η απάντηση είναι ναι!

Καθώς έχετε την δυνατότητα να επιλέξετε τα προϊόντα σας από το ηλεκτρονικό κατάστημά μας και να σας γίνει η αποστολή στην επιθυμητή διεύθυνση καθώς και να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά με το τμήμα παραγγελιών ώστε να σας βοηθήσουμε να διαλέξετε τα ιδανικά προϊόντα για εσάς και την οικογένειά σας και φυσικά να σας ενημερώσουμε για τους τρόπους αποστολής των προιόντων.

Tα μεταφορικά είναι δωρεάν;

• Δωρεάν παραλαβή από τα καταστήματά μας.

• Η παράδοση γίνεται με ιδιόκτητα φορτηγά ή με μεταφορική εταιρεία.

Οι πελάτες δεν επιβαρύνονται με μεταφορικά.

*Σε περίπτωση που η παράδοση γίνεται εκτός Αττικής τα προϊόντα φτάνουν δωρεάν μέχρι στο πρακτορείο το όποιο θα αναλάβει την μεταφορά τους σε εσάς, τα έξοδα μεταφοράς από το πρακτορίο επιβαρύνουν εσάς.

Μπορώ να επιστρέψω υγιή προιόντα;

• Σε περίπτωση που επιθυμείς να επιστρέψεις το προϊόν που έχεις αγοράσει από το e-shop, έχεις τη δυνατότητα να το κάνεις εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής (απαραίτητη προϋπόθεση το προϊόν να βρίσκεται στην κλειστή εμπορική του συσκευασία και να συνοδεύεται από την απόδειξη αγοράς).

• Παραδίδοντάς το/τα στην αρχική κατάσταση και συσκευασία στα κεντρικά γραφεία ΑΧΑΡΝΑΙ – ΜΕΝΙΔΙ προσκομίζοντας την απόδειξη αγοράς.

ΠΡΩΤΑ ΣΕ ΠΩΛΗΣΕΙΣ